Spørsmål og svar

Hvordan handle via Smartster

Velkommen til Smartster! Vi samler tilbudene fra ulike fysiske butikker og nettbutikker på vår side. Her finner du alt fra klær og sko til leker og makeup. Produktene du finner på våre nettsider kan enten kjøpes direkte online eller i den fysiske butikken. Tilbudene vises på "små annonser" og fra dem kan du klikke for å komme til tilbudets ”detaljside". Når man ønsker å kjøpe varene klikk på “kjøp”-knappen og man sendes til butikken som selger produktet.

For å fullføre et kjøp legger du varen i handlekurven for butikken. For å legge andre produkter i handlekurven, må du gjenta prosessen. Når du er klar til å betale så går du til kassen. Her begynner betalingsprosessen der du må fylle inn din adresse og velge betalingsmåte. Deretter ber vi deg om å kontrollere at all informasjon er korrekt og endelig godkjenne kjøpet.

Vær oppmerksom på at du ikke kjøper varene av Smartster, men fra butikken som selger produktet, og at det er deres betingelser for salget som gjelder.

Nei. Smartster har ingen katalog over vårt sortiment. Ny tilbud legges til sortimentet nesten hver eneste dag. Derfor anbefaler vi deg å besøke Smartster.no regelmessig.

Nei vi har ingen fysisk butikk og det er viktig å forstå at det ikke er Smartster som selger deg varen. Smartster er en samling av tusenvis av tillbud fra mange forskjellige butikker.

Du må gjerne kontakte oss, men har du spørsmål om kundetjenester, leveranser, betalinger, reklamasjoner, returer eller annet som berører varen så skal du ta direkte kontakt med butikken som har solgt deg varen.

Under kontakt oss har vi ett kontakskjema som du kan bruks for å nå oss. Vi besvarer alla mail så snart vi kan på hverdager. Vi ser fram til å høre fra deg.

Spørsmål om et produkt

Smartster har selv ikke noen produkter, og vi vet ikke om våre butikker får produktet igjen. Hvis de får dette så vil vi legge ut tilbudet så snart som mulig på Smartster igjen.

Smartsters kundeservice kan dessverre ikke si om en vare kommer tilbake blant tilbudene. Noen ganger går varene i retur noe som kan bety at en utsolgt vare kan komme tilbake i sortimentet. Derfor er det en god idé å av og til besøke Smartster.no. Du kan også med fordel abonnere på vårt nyhetsbrev eller vår Facebook-side: www.Facebook.com/Smartster.

Tilbud på Smartster kjører så lenge de er tilgjengelige, eller inntil en viss frist er nådd.

Smartster angir så mye informasjon som vi kan om de enkelte produktene basert på hvilken informasjon vi får fra butikken. Hvis du ønsker mer informasjon, kan du klikke på ”Til butikk" -knappen for å komme til butikkens informasjonsside om produktet. Ofte inneholder denne siden mer fullstendig informasjon slik som størrelse, farge, materiale, passform, med mer.

Smartster er dessverre ikke i stand til å plukke ut enkelte produkter eller tilbud til vår butikk, det er kontrollert av butikkene som vi samarbeider med. Derimot, så tar vi gjerne imot tips og forslag til hvordan Smartster kan bli bedre for deg som forbruker.

Ettersom du ikke kjøper varer av Smartster så bestemmer vi ikke prisene og derfor kan vi ikke utbetale noe mellomlegg. Dessverre kan vi ikke kompensere kunder som har plassert en ordre før eventuell prisreduksjon.

Vår kundeservice kan bare gi informasjon om avtaler som er tilgjengelige på Smartster.

Spørsmål om betaling

Alle betalinger går direkte til butikken der du kjøper varen. Det er deres betaling (kredittkort , nettbank, faktura eller oppkrav, etc.) og betalingsbetingelser gjelder.

Vi på Smartster ber aldri om kredittkort eller annen betalingsinformasjon. Du foretar kjøpet i butikkene som er koblet til og du bør sjekke betalingsbetingelsene de går inn. Vi gjør vårt ytterste for å jobbe kun med anerkjente butikker og derfor mener at det er generelt trygt å bestille på nettet.Men det er du som er ansvarlig for kjøpene i butikken og ikke Smartster.

Smartster tar aldri betaling fra deg men det blir gjort av butikken som du kjøper varen fra på de vilkår som de har.

Spørsmål om frakt og levering

Eventuelle fraktkostnader kan variere mellom ulike butikker, og vi anbefaler derfor at du sjekker dette før du fullfører kjøpet.

Nei, det kan du ikke i dagens situasjon. Du må fullføre separate bestillinger for hver butikk individuelt.

Jeg har lagt inn en ordre

Hvis du vil endre en bestilling , må du kontakte den aktuelle butikken så raskt som mulig. Det er kun de som kan avgjøre om det er mulig å endre en bestilling. Vær oppmerksom på at Smartster ikke får noen informasjon om hva du har bestilt fordi vi er bare en samling av tjenestetilbud.

I Norge leveres er de fleste pakker som ikke leveres på døren, til ditt nærmeste postkontor. Normalt vil du motta et sporingsnummer / serienummer via tekstmelding eller e-post så snart pakken har ankommet ditt nærmeste postkontor.

For å endre adresse på en endelig bestilling, må du så snart som mulig kontakte kundeservice hos butikken der du kjøpte varen.

Sporing av bestillingen din.

Eventuelt sporing av pakke du må sjekke med butikken der du bestilte varene.

Angrerett

Nei, du kan ikke kontakte eller besøke Smartster rundt eventuelle returer av varer eller tjenester fordi vi ikke selger varer eller tjenester til deg.

Ta kontakt med butikken der du kjøpte varen. Mange har 30-dagers returrett, men vær oppmerksom på at det kan variere fra butikk til butikk.

Kontakt butikken som du har kjøpt varen fra.

OBS: Med forbehold om eventuelle skrivefeil, feilprising, mangler i produktbeskrivelser og prisendringer.

Legg merke til at Smartster gjør sitt ytterste for å formidle all relevant informasjon om de enkelte tilbud, men at alle kjøp gjennomføres i butikkene som er koblet til Smartster og ikke Smartster Group AB